20 June 2012

GooDies!!

Photobucket

Hye,baru je balik dari Latihan Rumah Sukan.Penat gila,tapi alhamdullilah Nisa tak ada penyakit parah.Baca jap tajuk post hari ini.Goodies?Siapalah yang baik hati sangat bagi Nisa goodies ni.Haiyaa,..
Jangan jeles tau *sapalah nk jeles setakat dapat goodies ni.Aku lagi banyaklah.
Tak kesah,lantaklah kan.Back to the point please.Disebabkan mod boring Nisa,Nisa joinlah satu segmen dan juga satu contest.Alhamdullilah,Nisa diantara peserta bertuah kerana mendapat goodies secomel + secantik + sesuperb + dll ini.Fuyoo,bestnya..
Nisa dapat ... dengan ... Dua-dua comel dengan super.Nak tengok?Boleh.....boleh blah hehe..

Akak Munirah yang comel..

Cursor omei dari Iza

Jangan harap nak jadi copycaters ya.Nisa tengo korang curi hasil tangan Nisa kawan-kawan Nisa,siap korang.Oklah,stop here for now.Nak tido..


2 comments:

shera said...

comel doodle tu :)

KHAIRUNNISA said...

@sheraHehe,thanks Shera.Itu kak Munirah yg bagi.Nisa join segmen dia.

 
Copyright© All Rights Reserved by Khairunnisa Hassan