02 August 2012

'SEGMEN : Kad Hari Raya Eksklusif by MrPetak.Com'

Photobucket


Pengalaman Nisa berpuasa :
Alamak,malulah pula nak bagitahu kat semuaa.Nisa ceritakan lah juga.
Masa umur Nisa 3@4 tahun,mak Nisa dah ajar Nisa berpuasa.Nisa pun puasa lah sebab mak Nisa kata,kalau Nisa berpuasa dapat 2 ringgit untuk satu hari.Kalau sebulan dalam 60 ringgit.Hehe,senyum jahat 1 saat.Petang tu,Nisa main kejar-kejar dengan kawan tadika Nisa.Memang best,Nisa masih ingat lagi waktu tu.Lepas habis main,macam biasa lah budak kecik,nk minum air.Mak Nisa tak bagi,mak Nisa kata lagi 10 minit nak berbuka.Nisa apa lagi,menangis melalak-lalak lah.
Masa tu,baru mak Nisa pujuk.Dia kata tinggal lagi 3 minit tak silap Nisa,nak berbuka.Nisa pun ok jelah.Tetiba bunyi azan,Nisa apa lagi,tak baca doa semua,terus mamam.Hehehe,adik-adik sekalian,jangan contohi sikap buruk Nisa ya ~

5 comments:

♥Mr.Petak♥ said...

Assalamualaikum Khairunnisa.. Terima kasih berkongsi pengalaman berpuasa dengan petak n rakan-rakan.. anyways nice entri .. Nantikan kad hari raya MrPetak yer.. :) Selamat Berpuasa :)

-syira- said...

singgah dr segmen yg sama.selamat berpuasa..:)

taqiee din said...

Salam...taqiee dr segmen yg sama
salam ramadhan...:)
jom terjah kawn2 lain plak..tgok kisah diorang jom...:)

http://taqieeummu.blogspot.com/2012/08/segmen-kad-hari-raya-eksklusif-by.html

Muhammad Noor Firdaus iskandar BIn Haji Bashah said...

Assalamualaikum, is buat kunjungan balas, dari segmen yang sama dari MRPetak.

Is update cerita pengalaman pusa is yang tak leh is lupa, jangan lupa baca ok?

Selamat Menjalani Ibadat Puasa Dan Selamat Bersegmen.

http://iskandarx.blogspot.com/2012/08/segmen-kad-hari-raya-eksklusif-by.html

rAIHan said...

Blogwalking dr segmen yg sama..#

Jemputlah ke blog,
http://sukacakapsorang.blogspot.com/2012/08/segmen-kad-hari-raya-eksklusif-by.html

 
Copyright© All Rights Reserved by Khairunnisa Hassan