22 June 2013

Pemenang Mini GiveAway By Khairunnisa

Sory sangat sebab lambat buat entry. Nisa nak cakap yang Nisa tak boleh buat sampai bulan 7 sebab Nisa ada ujian. Sebab tu la, Nisa kena habiskan awal .Sorry yaa :D Anyway, jum tengok pemenangnya. 100% random.org


Handbag - 1 pemenang 

2 vial perfumes - 2 pemenang

Kraftangan dari Sarawak - 2 pemenang

Fridge Magnet Sticker - 3 pemenang

Full Edit Template - 1 pemenang

Tahniah kepada semua pemenang. Sila contact Nisa dengan segera yaa :D


Dateline untuk tuntut hadiah ialah pada 22/06/2013. Kalau korang tak tuntut hadiah, hadiah korang akan pergi ke tangan orang lain yaa.

6 comments:

najiah shaharain said...

wah...tahniah kpd pemenang.sy xd rezeki

Farrah Mawan said...

Alhamdulilah. Akhirnyaa rezeki saya. Thanks Nisa :)

AZCollection said...

Hai..
Salam kenal.. =)

Jangan lupa follow sy balik ye..
Kalau sudi singgah-singgah lah dkt page AZ Collection..
Mcm-mcm pilihan peplum ada,barangan kesihatan pn ada..
Nak tempah KRAF FELT pn blh..

https://www.facebook.com/pages/AZ-Collection/199515420202002

Jom LIKE.. =)

ejulz said...

tahniah kepada pemenang.. :)

Terus doakan untuk sahabat ejulz ni k.. terima kasih "Doakan untuk dia"

Hijab Valley said...

Salam sister.. jemputlah berkunjung ke blog Hijab Valley. Banyak koleksi tudung2 dan shawl2 yang menarik dari HV collection. Harga yang ditawarkan murah dan berpatutan. Jangan lupa follow juga ye..

Terima kasih =)
http://hijab-valley.blogspot.com

Hijab Valley said...

Salam sister.. jemputlah berkunjung ke blog Hijab Valley. Banyak koleksi tudung2 dan shawl2 yang menarik dari HV collection. Harga yang ditawarkan murah dan berpatutan. Jangan lupa follow juga ye..

Terima kasih =)
http://hijab-valley.blogspot.com

 
Copyright© All Rights Reserved by Khairunnisa Hassan