03 July 2013

Mencari sponsor untuk my giveaway

Lagi berapa hari nak start berpuasa? Ha, kiralah sendiri ya. Sekarang, ni Nisa nak mencari sponsor untuk Ga Nisa akan datang ini. Kali ini, Nisa ingat nak buat berpartner, tapi ada ke nak buat dengan Nisa kan.
Barangan pos :
- shawl, selendang, tudung labuh, tudung bawal, inner, dll
- dress, baju, pyjamas, seluar, t-shirt, dll
- bag, bracelet, rantai, cincin, keychain, dll
Barangan blog :
- header, banner, template edit, blogskin edit, dll
-  bloglist, watermark, doodle, dll 
Topup :
- maxis, celcom, hotlink, dll
Nisa harap sangat boleh mencari sponsor, secepat yang boleh. Kalau sponsor dah cukup, insyallah Nisa akan lancarkan GA. Kalau tak cukup, buat ala-ala kadar je la. PM Nisa :

5 comments:

Ρυαи Gојεѕ said...

assalamualaikum cik nisa ;)
PG berminat nak jadi sponsor segmen nisa ;)
just let me know bila segmen berjalan k.

good luck!

Nadia said...

Hi, Saya minat sponser hadiah for ur giveaway.
dah pm kat fb.

Syeeda said...

berminat jugak..

Ruqaiyah Amanina said...

nisa sy nak sponsor ye. PM sy di fanspage sy :) https://www.facebook.com/greenhousera

! Wani Mahassan ! said...

salam. kalau awk cari sponser utk giveaway, boleh cntct saya yaa. sedia membantu disini ^_^ http://wanieymahassan.blogspot.com

 
Copyright© All Rights Reserved by Khairunnisa Hassan