15 November 2013

Teringin Nak Buka Blogshop Sendiri

Semenjak dua menja ni, Nisa ada keinginan nak buka blogshop sendiri. Tapi, entahlah. Nisa tak berapa nak pasti sangat.Apa pendapat korang? 
Cuba bayangkan kalau Nisa ada blogshop sendiri, Ya Allah. Hebat kan. Tambah-tambah lagi kalau orang tu siap memuji lagi. Tapi, macam semua itu harapan je.
Yela, Nisa baru saja 13 tahun. Nisa tak tahu la samada nak buka ke tidakk. Kalau Nisa buka, korang nak tak beli? Keke :)

2 comments:

Nur Shazleen said...

Kekadang pun terfikir nak buat macam tu tapi takut. haha, nisa try la buka. insyaAllah leen beli nanti. tapi tak pasti la haha :p

Yun Sing said...

Saya pun teringin nak ada blogshop sendiri.. :/

 
Copyright© All Rights Reserved by Khairunnisa Hassan